Just nu..

Ny-vaken och ååååhh så vettig konversation pågår just nu på Skype.

Tanja: Men jag va ute med han vid halv tio..men sen somnade jag med kläderna på igen
Linn : Haha oj! när somna du inatt?
Tanja : Runt halv 4
Linn : Oj shit....vad håller dig vaken så länge?
Tanja : Nje men fan man gör ju inget så då förbränner jag ju ingen enerig så nje jag behöver väl bara helt enkelt inte sova förrens då..har bara svårt o slappna av om jag redan varit avslappnad en heeel dag eller 4..*host
Linn : Ja det är klart...man sover inte alls lika lätt om man inte tränat...springa kanske?
Linn: Kanske går lättare att somna då..
Tanja : Ja jag gjorde det igårkväll-eller jaaa kl 02. men det hjälpte nada
Linn : Aj då=/ skönt att du fick dig ut dock...
Tanja : Så du fårslå mig i huvudet ikväll med nått-- en stekpanna kanske?
Linn : Hahhahaa
Tanja : Så jag deckar
Linn: Jamen typ
Tanja : Nått i trä vore dock bättre..
Linn : Så att du inte får jack i huvet
Linn : Fast träflisor är inte heller skönt
Tanja : Aaa. o så tror jag det blir hårdare..så jag somnar in djupare liksom
Linn : Aaa kan stämnma
Tanja : Så kan du gå med på det?
Linn:
Tanja : I take that as a deal


Har ni några vettigare förslag så e det bara o inflika i konversationen!

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0