Pigge o jag!!..

Så..då va det här med att skada sig- igen. Idag har jag sträckt mig i rumpan. Eller ja för er som förstår dans "fack" språket. I uttvridningsmukeln på baksida lår och upp i muskelfärstet i rumpan. Detta resulterade i att jag fick sitta på de två sista lektionerna idag.
Jag ber dock till Gud att detta inte är nått som håller i sig utan hells av allt har försvunnit tills imorgon. Tigerbalsam och många "Allah?" böjningar ( eller hur stavar man egentiligen till "deras" gud´s namn?) Ja ni fattar vad jag menar sånna där huvud-dunkningar man gör på en matta i i vissa länder för och visa sig sin underkastelse till gud.
Konstigt att man blir ännu mer underkastad med procenten av hjärnceller som förvinner efter varje dunk.

ajja.
Ikväll har jag legat på min "boll" hela kvällen. Vi kan kalla honom för "Pigge" ja han har ju masa piggar på sig så ligger man tydligen med den i ryggen och rullar runt på för att komma åt alla muskelspäänningar framför allt de bakom skulderbladen, eller vart man nu behagar.
Jag man skulle kunna säga att han och jag har hängt hela kvällen.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Mojjsa in mig med en halvburk tigerbalsam på väl utvalt ställe. Sen gå ut och gå min kvällsprommis med da dog in my life.
Sen får jag väl ta och sova. Sov totalt tre timmar inatt innan jag skulle upp. Kan ju säga en sak.

Det va inte ett Halleluja moment. Så inget Allah dunk där inte

Godnatt på er mina fina

P.s  Jag saknar min mamma

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0