´Skit.

Skänker en passande bild till denna dag

Detta går piss.
Det blev inget bra. Inte alls som det skulle. Å jag palla verkligen inte ändra tillbaka det.

Ni får ta det. Kanske kan lyckas få till det en annan dag.


Nu har jag ett liv.


Tänkte börja med att gå och tända lampan i taket en meter ifrån mig. Så jag kanske kan se nått och inse att jag inte lever i datorn denna söndag.

Vad gör man inte för förhoppningar om en förskööönad sida. Noops.

Va ju inte så att jag fick extra IQ med i cornflakes paket imorse direkt så varför skulle det gå idag om aldrig annars.


Nej ingen aning. Jävla korkad tanke.

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0