Söva!!..

En kväll hos Helena avslutad. Kan sammanfattas med. Tacos,ost,kex o vin och jävla massa glappande munnar. Precis the way i like it.
Loke fick följa med i brist på sin pappa ångest han haft sedan Fredrik lämnade honom imorse och han har skuttat ut till dörren varje gång någon plingat på i förhoppning av han. Men med nederderlag, varje gång.
Jag har varit bort från mina tjejer i två dagar och jag känner att samman-slukningen ikväll var efterlängtad.

Imorgon blir det sovmorgon med en mysig morgon promenad på schemat sen bär det av. 50cm hår-poff??
Vem vet? Jo ni gör imorgon. Likaså jag.

Kan bli spännande och horribelt fasansfullt fult i värsta fall. Och ordet fult är inget jag passar i.

Åhhh.. by the way.. !!!Snart e det vår i Munchen. Gatorna torra. Solen framme. Och fåglarna kvittar - och 10 plusgrader i solen och 5 grader på kvällar och nätter. Sug på den ni!!


Gud jag känner mig som en klubbad säl just nu. Och inget vettigt inlägg kommer av det heller märker jag så jag ska sluta skriva det mest ointressanta blogginlägget som tillverkats- just- nu.

Tack o hej. Godnatt på er mina Sugproppar /Tan


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0