Style!!..

Så nu ska jag försöka omdesigna min blogg lite.. Kan bli intressant. Kan gå rätt åt helvete. Kommer ta mig TID. Nej jag e inte dator hacker. Design proffs när det kommer till HTML koder. Visst jag har gjort några hemsidor under min tid på Media programmet men ja det va ett antal¨år sedan och html-koder försvinner ur min hjärna lika snabbt som algebra. Eller vad det nu heter.

Så ja ge mig hela dagen. Bloggen kommer nog se ut som skit undertiden kan ja tänka mig. Men det får ni ta.
Huvudtanken är inte att ändra så mycket. Men iaf min header kanske jag kan få till?Hoppas. Vore ju på tiden iaf.

Jag har ändrat i stort sett allt på min blogg designen från hur "stil mallen" såg ut innan har jag och tycker nog att jag är rätt nöjd när det kommer till det mesta. Men ja lite förändring kanske?
Plus att min omröstning jag har lagt in i designen på vänstersidan abolut måste uppdateras en gång varannan vecka. Med tanke på att den som ligger där nu har jag harf där i tio månader. Inte okej.

Så e det något ni tycker jag ska lägga till? tabort? Någon som kan tippsa mig om hur jag får en snygg header kanske? Ni kan väl dela med er en Kärleks-dag som det nu e och allt.

Love Tanni

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0