Toppen!!..

En Liten sneak peak..
Petrol-Oil i all ära. Ja det är i den "changern" min lugg går
Så som olja reflekteras på gatan. Dvs Svart-Lila-Blå-Mörkgrön-med ett stänk av Silver
(va några år sen man hade lugg så vad jag känner inför det vet jag inte riktigt ännu. Inte vant mig vid bilden i spegeln ännu)
Å Liiiiiite Inconvenience med osminkade bilder nu då. Men palla.

Vet inte om man ser så mycket av färgen då med min såååå ultra bra webcamera. Men jag färsökte iallafall.
Resten av håret får ni en annan dag.

Förövrigt va det här ju just utmärkt. Toppen. Så fantastiskt SKITDÅLIGT.
Jag tog en extra balettklass ikväll efter min vanliga 7 timmars dans dag. Vilket innnebar att jag kom hem kl.18.00.
Jag skulle lägga mig och vila LITE, innan jag tänkt gå bort till de andra brudarna på Martini Club, eftersom det e Ladies night där idag.

Men ack. Nej. Tanja Ställer klockan på en halvtimmas sömn
Tanja Vaknar inte ens av klockan.
Tanja vaknar nu klockan 24.00

Tanjar har nu SOVIT sen 19.00 dvs 4 timmar. Dvs 1 timma mindre än jag sover på en hel natt på vardagar.

Inte ätit
Inte duschat
Inte diskat
Inte lagat matlåda

Stor risk att jag Inte kommer att orka det nu.
Menar nu e jag ju inte kvällstrött. Nu e jag morgontrött


Åååhh nej faaaan.... Lovade ju lägga upp lite andra bilder sen Fashonshowen idag, eller dom jag fick tagna. Nej, jaaaag orkar inte det nu. Hoppas ni har överseénde tills imorgon. Förlåååååt. Men jag har ju faktiskt precis vaknat.

Sov gott min snuttis-is-ar  / " Tanni

Kommentera Här!
Postat av: Bettan :)

va fint de blev!! :D i like :D

2010-02-11 @ 23:56:32
URL: http://mcbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0