...Tragiskt!!..

Nu har min pojkvän lämnat mig- igen. En och en halv dags tid blev det. Lönt? Vet inte. Men bättre än inget antar jag men det som skulle vara en vecka blev inte det. Hur det blev så fattar jag fortfarande inte. Han kom ju i Tisdagskväll..men..aa på nått sätt om man räknar med tiden vi sågs så ja..blev det visst inte mer.
Ja hann inte ens ta några bilder knappt, men nått ska vi väl kunna trolla fram lite senare.

Detta är iaf vad jag konstaterat att man hinner med på 1,5 dags kvalitetstid ( aka QT)
Vi hann gå ut och äta 2 ggr på restaurang. Gå på promenad in till stan med lite fika och mysa runt en hel dag. Kolla på film. Hemma Mys. Åka en sväng till Ikea. Ha ett bra prat på en fem timmar om allt och inget. Det sista va nog det bästa under hela tiden han va här.

Sen hann vi givetvis ha ett tragiska farväl innan han satte sig i bilen för att köra sina 160 mil hem till Stockholm.

Jaaa, jag grät. Om ni nu ville veta.

Så nej nu är det ju inte sådär "hippt" i hjärtat direkt.
Men har ju insett att jag har ju fan så mycket web tv-tittande att ta igen. Lika tragiskt det.

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0