Clues from the inside!!..

Nu har jag suttit här i mitt fönster redo med kameran för vad som komma skall. För nått måste jag väl hitta kände jag. Annars kom jag till o känna mig jävligt korkad om jag sitter här i en timma o stirrar ut genom fönstret med mobil kameran redo på in-zoomning och bara väntar på att min brain music ska visa sig och bevisa att jag inte blivit helt förvirrad. Menar viva la espania det e väl ingen låt man bara vaknar upp med att huvudet spelar för en på högsta "lurre" . ELLer??
Meeeen så småningom såg jag tecken på agtt det inte bara e jag som e helt förvirrad iaf.
Ett blått hår passerade. Och med sig hade det blåa håret sin kompis- Det rosa håret.

Under min timme in da widow uppenbarade sig detta


Ja en traktor med ett släp med vingar? hmm?...och folk som slog läger och parkerade mitt under mitt fönster. Som måste trott de haft en casting för Ronjarövardotter. Eller nått åt det hållet.

Men dom måste ju klaffat nått rätt för det enda jag kunde tänka va...

Varfööö i (helvete) gör dom på dette viset??anybody??

Och vart kom Viva la espana in i bilden.


TANJA iNVESTIGATIONS TO BE CONTINUED...

Kommentera Här!
Postat av: Eliin

Hahaha! vi har tagit precis likadana kort. . om nån kollat mot vårat hus måste dom sett två nyvakna med kamera i handen haha!

2010-02-07 @ 13:42:08
Postat av: Anonym

haha. vad e det dom firar då?

2010-02-07 @ 13:49:45
Postat av: Tanja

Jasså fan va tragisk med att vi båda sitter i fönstret och passar gatorna:)



Anonym- Jag vet inte vad dom firar. Men vet någon så let me know innan det går mig på nerverna :)



ohh förresten.kul att ni kommenterar. I LIKE :)

2010-02-07 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0