Valentine´s day. Eller "bara" söndag?...

Vaknade nyss.
Det va illa och lite sent. Men samtidigt så va faan jag harju februari lov. Dvs 11 lediga dagar då jag får gör precis vad jag vill. När jag vill.

SÅ ja det ska jag också. Ska gå till skolan och ta lite dansklasser även på lovet e tanken. Why? Jo det e andra lärare än de vi brukar ha som håller i klasserna. Vilket säger-Nya roiga saker. Och svårare nivå på klasserna säger-Ny utmaning. Nej men jag ska ta exra klass Ja i typ allt. Men mest jazz. Det ska flummas. Svängas på. Och dansas. För det är roligt. Inte för att det är det måste..Fun fun and 2 morrow it begins. Skönt att klasserna är på kvällen så man hinner utnyttja hela dagen..

Nej nu har jag en galen hund här som vill komma utanför dörren tror jag.
Men vi hörs om en liten stund.

Ny ska jag gå och köpa min Min Allahjärtans-dag present till mig själv.

En KaffeLatte


Ha en underbar alla hjärtansdag tuturduvor. Och ni andra utan fågel... Jag tycker iallafall om er alla.♥

 

Kärlek / Tan


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0