Vår i vår Stad!!

Vår teckensom går att hitta i Munchen en dag som idag.
En Tanja liggandes på en filt i en park och solar med sin hund.
Folk som kör cab, och brudar som gr i kjol UTAN några strumpbyxor.
Det är ca 15 grader i skuggan och 24 grader i Solen!!

Ja jag kan ju säga som såhär. Nu hänger jag in vinterjackan. Nu fryser jag inte ens då jag går utanför dörren i endast en hooodtröja- o brill´s så vad ska min gås från canada hjälpa mig nu.

Aaaa och nu ska jag tom rulla fram min cykel-lär väl ha rostat under vintern eftersom jag köpte den i september ställde in den ( i vårt ute-garage som vi har under lägenheterna) sen typ aldrig använt den.. Men nu ska jag!
Ska ta mg en cykeltripp till äffären, inte för jag vil cykla men endast för att få min ÅHHHH det e VÅR känsla och rysningar av värmen att bli maximalt euforisk.

För fy FUCK vad et är GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT!!
Ni i sverige som har era minus 15 till -27 grader borde verkligen ta o palla er hit för en helg.
Va fan det kostar 130 kr liksom, fram och tillbaka?

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0