Wella Modell/Fashion mässa!!..

Ja jag veeet. Det va ju ett tags sen jag lovade er bilderna. SÅ här har ni dom.
Ja En del iaf - av dom bilderna som togs av fotograferna







Jag orka tyvärr inte ladda upp fler just nu.
Men jag lovar att ni får mina egen tagna bilder från Auzburg soooon.

Love you /Tan


Kommentera Här!
Postat av: Eliin

häftigt! va kort hår! Såg bilderna du är taggad på påfacebook. . skitsnyggt du passar bra i de korta håret!! verkligen!

2010-02-22 @ 22:02:43
URL: http://www.elinnisser.blogspot.com
Postat av: Jempa

Håller verkligen med föregående inlägg! Du e SKITSNYGG!!! Hoppas allt e bra hjärtat, de e de här! ;-) Puss puss

2010-02-23 @ 22:28:31
Postat av: Tanja

gud tack så mycket. glad jag blir!!!!! även om det känns väldigt kort ljust nu, har inte vant mig, lär nog ta ett år. dvs tills det har växt ut igen. menmen..



Jempis: jag saknar dig så sjukt mycket ska du veta... heeelt sinneslöst faktiskt. inte sugen på en fylla i munchen someday?? :)saknar så.vin.sommar.du o jag. allt.



åhh...men tack igen. värmde i all oro over att jag fått cancer varje morgon jag vaknar o tror att jag tappat håret :/ <3

2010-02-23 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0