WoOoHoooo!!

Elin va nyss här med mitt nya "internet" ja eller nya o nya.. Hennes Internet kod. Ja för mitt Internet valde att gå i pension. Inte att jag fick något orange kuvuert hemskickat i lådan först som förvarnade mig igenom o se hur mycket pensionspoäng mitt Internet sparat in på sin tid igenom livet. Ack nej...Han bara valde att försvinna. Kan jag ha utnyttjat han för mycket? Eller varför lämnade han inte nes en post-it-lapp på kylen med- Jag gör slut? 

..*Pust...Återupplivningförsöket fortsatte i en och en halv timme. Dödsförklaringen gjordes runt 18.37.

Synd. Han va en bra vän han "där" Internet.

Men men tur det finns back-up-er för allt i ens liv.

Tack enil, ..öö -Elin! du gjorde min kväll och morgon dag. Jävlans det där lät fint. 

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0