aaaaaaaaaaaAA!!...

Fy faaan vad arg man kan bli. Nu har bägaren runnit över. Det va fan i mig längesen jag va arg,såhär. Längesen jag va Såhär arg. På Någon. Inte på mig själv. På mig själv är jag arg varje dag som inte går som jag planerat.

Nej fy faaaaan. imorgon ska jag supa. Supa ner mig.
Lördag också.
Efter att ha skrikit om det lite. Ångrar mig. Inte lite. Multi överdrivet totalt meninglöst mycket.
Fy faaan
Så illa. Så onödigt. Så efterblivet. Inte jag. DU!

Fy fan vad det e bra o ha en blogg ibland. Du får ta mycket skit du.
Men tack ska du ha- Alltid-du o jag.


Ps. Ska vi ta förkrök här eller? efter pitchern på "enchi"?Eller vad säger ni? linn?josse? mfl?

Godnatt
Peace Lover and NO understanding / TJ

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0