Projekt handyman!!..


Ja det började såhär. Detta hade inhandlats och skulle bli en fin och prakisk vägg i linns lilla vrå till kök-
Vi hade fårr tag i en betong borr, vilket vi konstaterade skulle behövas medtanke på betongen till klump som vi bor i. Vad vi dock inte visste va att det va tysk standard även där..Men tanken var iaf att hon skulle ha den här lack hyllan då, sedan under den,stången med tillhörande krokar hängandes (se bilder) där hon kunde hänga upp sina flashiga köksredskap..aa..det va tanken.

Nej eftersom man varit med i "gemet" innnan och använt ett antal betongborrar innan och fixat och trixat själv, sa jag att självklart kan vi fixa det de är absolut inga problem.
Så ja fram med borren. Vi "mudderade" oss till max även med eventuellt stänkskydd för ögonen som jag passade på att påpeka, eftersom jag varit med om att borren kan gå av och flyga iväg med 180 km/h genom rummet. Så va jag väldigt fast med min sak när jag sa att någon form av solglasögon iaf var tvungen för att säkra oss från blindhet. Tyckte det fanns roligare saker vi kunde ägna oss åt än att behöva skaffa oss varsin ledarhund tills imorgon.
Så ja ytterkläder och allt- ON!

Ja som ni ser, gick det inte riktigt som vår fina fantasi bild i huvudet sa oss att det skulle gå.

Nej detta blev resultatet. Det blev ett hål en förstor plugg och en krok ist hängandes i plugg.Men visst det kunde ju haft åstakommit mindre. Eller?

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0