Expriment prov kanin!!..

Så i Tordags bestämde jag mig för att det fick vara nog med muttering i mitt ansikte.
Vid 25 års ålder anser inte jag att det nu är dags att komma in i puberteten. Så jag satte igång "operation" Prov Kanin i Tordags. Dvs vad detta innebar : Att få väck mina upp-ploppande saker i ansiktet fortast möjligast. Eftersom jag alltid brukar använda mig av Zinkpasta en gång om halvåret max då det händer så hade jag klart inte det med mig ens ( Zinkpasta-Verkar uttorkande mot finnar, likaså bleker utslagen som dom framställer på huden. Går att köpa på apoteket i Swe) självklart glömt den ( för jag brukar ju som sagt bara få det MAX 2 ggr/år).
Aajja Nu hade jag iaf ingen så då tänkte jag att jag har hört att andra brukar använda tandkräm så jag in i duschen och skrubbade och sköljde och smetade in och av. Sen på med tankräm övernatten och hela dagen ( för bild dåvarande bild, se inlägg- Nej nu fan!!...)
Resultatet 2 dagar senare, se bilder under Höger VS vänster sida.
Jämföra får ni göra med bilden till inlägget jag omnämde ovan.



Vad jag vet är att Zinkpastan hade lätt varit klar med jobbet efter två dagar på BÅDA sidorna. Skit också..!!
Någon som har ett tips om vad jag kan ta på eller ´köpa för nått annat????För dethär är verkligen Muppigt mongo!! Är inte så insatt och tro mig det är mycket värre än vad som syns på bilderna!! 

P.s-trodde aldrig en dålig webcamera kunde försköna en bild på nått sätt, men nu vet jag :(
O jaaa. Ni som tänker -Fan kan du inte sminka dig lite, om inte annat för vår skull! Så jaa- jag ska, men har bara inte orkat -ÄN   / Tanni


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0