Frukost!!..


Imorse runt halv sex tiden på morgonen hördes i Munchen ett gällt och skräck-injagande skrik. Det va Tanja.
Förskräckt av att Loke hittat sin egen frukost. Han dödade den, va påväg att svälja. En mutterad ovanligt stor mus eller va det en liten råtta?Men tack vara förebyddande träning för just sånt här, och mina på rytande rop på han så spottade han ut den, när han väl fått den att lossa från tänderna dvs.

Det va hemskt. jag blev väldigt rädd- inte för musen men för faktumet att tänk om musen har rabies-emot alla odds?
Jag skrek på ett sätt som jag aldrig hört innan och tom jag själv blev rädd. Likaså ca tio andra hundägare som va ute och rastade sina hundar.

Fy fan. Nu inser jag att han inte och varför dom inte tillhör ras-standarden på en vanlig hund.
Frågan är bara vad fan gör jag nästa gång om han skulle se ett rådjur , vildsvin etc. Vad är mina odds att lyckas med samma sak då. För han lär ju lyckas jävligt bra

Som en vante i en orkan. Jag skulle säga..
-27

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0