Ja vänner!!......

Såhär ser min fredagskväll ut.

Å det ska bli sjukt underbar. Ska inte göra annat än "päsa". exempel som följer
Färga håret, klippa mig själv
Borsta min hund
Laga potatissallad och tackopaj och potatisgratäng och 1 kg kyckling
Gå på långpromenader med min hund
Ligga i soffan- ja jag har en soffa NU!! :)
Ligga på min spikmatta varje kväll
Göra ansiktsmask och fransk manikyr
Gå upp senast tio varje morgon
Äta glass med jordgubbar
Kolla på web-tv o film tills datorn dör- eller jag.

resultatet. 1 kg tjockare. Finare hår. Finare naglar. Tuss-lös hund. Och en dator som inte längre fungerar.PUNKT

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0