Ja!!

Jag veeeeet jag suger.
Har bara inte pallat uppdatera för det har hänt för mycket och jag skrivit för lite. Så nu skulle jag kunna skriva en hel novell som blogg inlägg men hur jävla kul är det?Nej precis. Så ja jag kanske droppar in med lite ramdom inlägg så ni kan uppdatera er om mina två förbigående veckor som inte hållt mitt löfte och er dagliga vana. Men nu e jag tillbaka .

Inte bara jag . Nej nu är vi fler.

Loke är här han också

Tatjana & Looookichh som vi nu även "går" under.
Å fyfan vad vi har det bra.

Jaaa- Som ett avsnitt ur Spårlöst.( tv4)

Å för att att han inte skulle känna sig s ensam så gav jag han givetvis en kompis mini hund. Med en annan typ av fyllning dock.
Han e ju bara finast bäst. och overkligt älskad. Av mig♥

Nej jag återkommer strax. Ska duscha sen ska det betong borras jävlar i den. Japps. Jag är Linn´s sk "man".
Är det då man kallar tomboy-??

hmmm...får nog fundera på det där. Puss hej


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0