Skåne!

blir nog till Mamma
Säga hejdå
Blir nog till Mormor
Säga hejdå
Räkningar check
Humör down
Fredrik är här
grymt Skönt

Nu åker jag snart. Eller rättare sagt på Måndag. Det är vemod.
Kommer sakna ER ♥
Men denna gången följer min hund med.

Det är dags för han att konvertera till Tysk. Och om-döpning med då kanske..? ??.så vad ska vi då gå under?
Tatjana ont ?? jaaa va fan finns det för tyska killnamn som börjar på L??..hmm..Hjälp mig då måste ju ha nått kresivt. kan ju inte bli hitler 2 dirrekt. Eller



Kommentera Här!
Postat av: bettish

loutje? :D haha! Tänja bestämde vi att du skulle lämna nyckeln till den tjejen som gick kvällsskola, i så fall va heter hon :S haha. och när slutar skolan för dig den dagen ifall ja o linda bestämmer oss för att springa iväg till nån turistbuss ;) puss!

2010-01-03 @ 12:31:58
URL: http://mcbeth.blogg.se/
Postat av: t

hahah.. ja det vore nått va. Nej jag e tydligen ledig på onsdag.. bra va?:P så jag e hemma när du arrivar..vaddå turistbuss, munchen runt buss menar du , när ni kommit fram eller? pöss

2010-01-03 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0