¨Spa-kväll!!..

Ja ikväll ska jag hem til Linn och bli bjuden på mat. Blir en prov-omgång på någon konstig shyffräs mat. Får väl se om det går ner i strupen eller om det kommer komma upp igen.
Idag i skolan va piss trots mit hopp om en lyckad dag, var ju väldigt pepp igår men ibland går inte allt som man tänkt sig.
Fick dock en väldigt fin komplimang idag av vår "budda" alias Jessica Iwanson, när jag stog ute och rökte (dock inte om det då klart-rökningen ), men det gjorde att dagen kändes bra värt att ha gått piss endå.

Så åter till kvällen. Linn ska färga sitt igår-misslyckade hår igen. Färga ögonfransarna och ögonbrynen sen kanske en ansiktsmask på det och vi kallar det spa-kväll. Känns dock som hela min kropp är ett spa redan nu, så vi får väl se hur mycket av det vi ska göra som vi orkar pricka av.
Tänkte försöka ta mig en dusch nu först och se om man kan duscha bort lite av tröttheten något säger mig att det kommer bli tvärtom men. I give it a go.

Trots en dag som gått piss. Har jag ändå fått många good-verygood idag om man summerar våra 5 klasser idag. man får ju hoppas att man inte kan få annat än den dagen-dagen då man har en bra sådan 

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0