Update!!..

Ja ja tänkte uppdatera lite här nu men insåg att jag inte hade någon vidare skrivar lust så...Ja nej igår va Becca o Linn här några timmar och sög i sig kaffe och spydde galla över ja-allt. Jag va inte så dålig jag heller då men det behövde jag väl inte säga. Alla behöver vi ju tömma vår hjärna ibland. Iallafall vi med stora sådana :P
Förövrigt hade jag en askass morgon men en bättre eftermiddag med en av-svimmandes jobbig jazzklass.
Men med så fina komplimanger efteråt från några i klassen och lärarens fina ord så va det lätt värt att känna sig död för. Så tack ni alla. Det värmde verkligen.

Sen givetvis efter bra kommer dåligt. Idag SÖG. Jag e så asförbannad så om jag skulle skrivit ut min ilska här så hade jag nog blivit avstängd men det har ju någon med en viss B**** klass att göra och en ***** **** till ****** att göra !!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAaaahhhhhhh!! säger jag bara. Get a life or another job!typ!
Ja sen har jag varit och anmält mig till hårmodell också. Så nu kan det ju bara gå ännu mera åt helvete.

Shit jag dunkar så hårt på tangenterna när jag skriver, ilska genom fingrar..hmm...kanske?ja.

Ja o sen i en konstig övning på yogan idag så kläckte läraren ur sig att -Omg yoú´re so hyper flexible, you need to get a ball to have under youre back.. jag bara hmm... o fan överflexibel visste jag väl att jag va eftersom doktorn sagt det till mig sen jag va typ 12.  Och senast för 3 månader sen. Va ju därför armen bestämde sig för att flytta ut ur sin håla den ska ligga i. Men ja.. vad jag ville komma till va att jag har aldrig förstått det där att jag är så jävla konstigt vig, inte på ett vanligt sätt så man lyfter benen över huvudet o sånna saker, nej utan i mitt skelett och leder. Men det gjorde jag idag när hon kom fram o skulle hjälpa mig lite på traven, gud hela min kropp kändes  som om den plockades isär, Axeln stog upp mot taket fast hela armen låg på golvet och fel sida på ryggen var i marken, som man egentligen inte ska vara fysiskt möjligt enligt henne förstog jag då o sen hade jag benen på andra hållet sen provade hon nått annat mongo etc.. Ja det går fan i mig inte att förklara men gud jag kände mig... Nej kan inte förklara, det enda jag kan säga är att jag fattade att- o fan nej såhär känns inte ok att va, det känndes riktigt äckligt skummt - som någon hade styckmördat mig och varje kroppsdel sen placerat ihop dom fel och sytt ihop mig igen- typ. Faktiskt den konstigaste och äckligaste känslan jag haft.

Men för att då bli ännu värre? Eller bättre? om man nu ska kalla det så-borde det inte vara till o bli sämre? Så ska jag alltså köpa mig en boll, inte för jag vet vad jag ska göra med den . Men hon sa- köp en boll.
SÅ jag ska köpa en boll


Kommentera Här!
Postat av: linn

hahaha köp en boll! jag ska ha en kloss under min rygg jag.

skum lärare;)

2010-01-21 @ 20:21:05
Postat av: Anonym

ja en uns.

2010-01-22 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0