Uppe med tuppen - Nästan!!..

Ja vaknade halv nio utan väckarklocka. Kaffe och tvätt in. Har dock hunnit avverka lite på min lista för denna helgen. 48 timmar 2 go.

Färga håret
    Klippa mig själv
Borsta min hund
    Laga potatissallad och tackopaj och potatisgratäng och 1 kg kyckling
    Gå på långpromenader med min hund
Ligga i soffan- ja jag har en soffa NU!! :)
Ligga på min spikmatta varje kväll
    Göra ansiktsmask och fransk manikyr
Gå upp senast tio varje morgon
    Äta glass med jordgubbar
Kolla på web-tv o film tills datorn dör- eller jag.

Men some more saker 2 do.
Dags för prommis med hunden. Ps min dator sjunger nog på sista versen den vill aldrig starta nuförtiden så skulle jag bara var borta en dag så vet ni ju anledningen. Datorn har haft begravning. Men det vore en mardröm så vi försöker hålla oss till verkligheten just nu ist tycker jag.

Till alla er som precis vaknat där ute i olika länder. Gooooood MORGON!!! Hoppas ni får en underbart bäst lördag. Ta och njut lite unna dig lite. Det är vi alla värda♥ 

Sitter nog här om någon timme igen - But until then - Puss på er mina turturduvor -Kärlek!

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0