SÅ..

Vad mer kan man göra?

Nu är jag inne på min fjäde dag som sjuk. Och mitt tålamod börjar ta slut.
Känns som jag sjort det mesta för att kunna bli bättre

Jag har:

Druckit Te Med Honung hela tiden
Tagit Renexin och Bisolvon  varje dag ( Bihålle lösande och slemmlösande för hals)
Snytit mig tusen ggr
Spottat ut allt jag kan
Gått på mini mini promenader
Vädrat hela lägenheten varje dag
Bytt sängkläder
Lagat och Ätit väldigt BRA mat tots att det smakat NADA
Vilat
Hållt mig varm
Sovit 12 timmar per dygn
Käkat halstabletter

Jag bara undrar finns det nått mer man kan göra!!??

Eller har GUD bara valt att nej TANJA nu e du död. Föralltid

Sen undrar jag en annan sak.
Varför i helvete visar tv4.Play s web-tv !Hem till gården"?
Den som väl kom på den serien, menar hallå kan han/hon inte skrva ett slut borde det vara förbjudet att skriva en början. Menar avsnitt 138???? huhhh?? Va fan..
O vem fan kollar på det endå. Det är väl tillräckligt med -Åhhh nej!! man säger när de drar igång det programmet på vanliga tv.n och  den där förbannade la laala la..introt drar igång. Nej fyy faan.


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0