The End.



Färdigt resultat 24 timmar senare.

Jag e Blond. Blond Blond.

Nu blir det inpackning- miljontals.

Köpte mig en del bra stuff idag på Rossman- REA på John Freida produkter!
Kunde det vara mer timat? Noops. För er som inte vet är det ett superbra märke som brukar
säljas hos frissan för ca en 150-200 kr och uppåt/produkt.
Här säljer de dom för 3.99 € / produkt.

Finns till blondiner, brunhåriga röda-u name it. Dryga och asbra.
För mindre pengar än ett värdelöst Elvital schampoo eller liknande.Go Blonder Schampoo SEK 99, John Frieda - NELLY.COM
GO BUY,
säger jag bara.


Detta va vad jag köpte:
GO BLONDER SHAMPOO:
För alla typer av blondiner eller med bara slingor blondt hår.
Reflekterar bara upp de slingor eller den blonda färg du har,
så det blir mer liv och lyster i håret.
Tillverkad med camomille som gradvis ljusar upp och ger en solkysst look
Används till dagligt bruk. Perfekt nu när sommaren gör insteg


Colour Renew Shampoo SEK 99, John Frieda - NELLY.COM



JOHN FRIEDA COLOUR RENEW SHAMPOO
Skapad för att färgbehandla blont hår.
Formulan i denna serie neutraliserar dassiga toner och ger din blonda nyans en extra boost.
Håret blir märkbart ljusare och mer mjukt på bara tre användningar.
En mildare form av silver Shampoo




 

Colour Renew Conditioner SEK 99, John Frieda - NELLY.COM


JOHN FRIEDA COLOUR RENEW CONDITIONER
Balsam till samma serie.
Som tar direkt bort det slitna utseendet av färgat, blonderat hår.
Med en efterbehandling efter det milda silver shampoot.







JOHN FREIDA FRISS-EASE MIRACULOUS RECOVORY
Anti damadge, SOm letar upp det fördärvade delarna i håret
och förebygger mera skada. Återuppbygger- stärker.
Som en livvakt för mer förkommande skada och frizz i ditt hår.
Håret blir reparerat,silkeslent och frizz-löst och får en hälsosam lyster.



Här har ni Blekningarna jag använde + Toningen för att få bort det gula.


Nu har jag ont i huvudet efter all blekning som antagligen har "entrat" min hjärna.
Räckte det inte med o va sjuk liksom?
Tänken är skolan imorgon. Och sitta på "my as" då- dvs för frisk är jag inte.

Frågan är väl bara om min kropp kommer lyda min tanke imorgon när jag vakna..?
Njjaa. Tveksamt

Natti natt . The Blond /Tan

Kommentera Här!
Postat av: Anonym

Vilken av färgerna är vilken? (vad heter de olika?) Vad heter toningen? Använde du den sist? Efter två blekningar? Överlevde håret det? Hur länge väntade du emellan? Är de inte väldigt skadat nu? Har du långt hår? Gud va många frågor... Din blogg går att läsa i safari för övrigt, men funkar ej alls i firefox.

2010-03-04 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0